Min kära vän Emma har gjort en blogg åt mig, så nu är jag igång med skrivandet ännu en gång! Hade tidigare en blogg, men i slutet av den fanns inget intresse kvar för att blogga. Nu kliar det i fingrarna, och denna gång får vi hoppas att jag lyckas bättre!!
Sitter och ser på film just nu, "13". En gammal film som man sett några gånger, men nu var det längesedan! Har annars inte gjort något speciellt idag. Jag känner mig lite trött och seg, nu när nya terminen satt igång. Antar att det är för allt nytt man tar in och jag har ju trots allt inte varit i skolan sedan april ;) (praktik + sommarlov)
På fredag blir det lite vinkväll hos Josefine med lite folk! Ska bli kul att "fira" att vi påbörjat näst sista terminen med några glas ;)
Nä, nu ska jag fortsätta se filmen!!
Puss

Kommentarer
Postat av: e m m a ;

wee, skoj att få följa din blooogg :D vi hörs till helgen! pussis

2011-08-17 @ 23:42:05
URL: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0