Fan, hade precis skrivit klart ett inlägg och så råkade jag trycka någonstans så att det försvann...Aja, bara o försöka knåpa ihop ett till :)
Idag hade vi bara halvdag i skolan. Jag och Sandra fick då tid för vår reseoffert! Så hela dagen har gått åt det, och det har gått super!! Vi 2 är ett himla bra team ;)
Imorgon blir det "Fyrklövern" (vår egna friskvård, tävlingar) med jobbet. 5,6 km blir det att springa runt Rösjön. Fattar inte varför jag är med då jag tycker att det är lika jobbigt varje år. Och efter denna svulliga sommar kommer jag väl inte förbättra min tid direkt!! Haha!
Ska klippa och klistra lite nu med offerten,,Ska bli kul att se resultatet. Måste sätta igång nu innan Teen Mom 2 och Svenska Hollywood-fruar börjar! En massa bra program som börjar nu i höst!!
Längtar tillbaks till detta...och självklart efter min snygga man <3
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0